ماساژ روسی

آموزش ماساژ روسی

مقدمه

ماساژ انواع مختلفی دارد که در مقالات قبلی به تعدادی از آنها اشاره کرذیم. همانطور که گفته شده ، ماساژ ها اکثرا آرامش ذهن و بدن را به دنبال دارند . اما این ماساژ روسی ، ماساژی تهاجمی است و معمولا برای جنبه ی درمانی از آن استفاده میشود. در زمان های قدیم در جنگ جهانی زمانی که دارو کمیاب بود برای درمان سربازان از این نوع ماساژ استفاده میشد. ما در این مقاله قصد داریم مطالبی در ارتباط با ماساژ روسی ارائه دهیم. اگر به دنبال راهی برای ماساژور شدن هستید ما را تا پایان مقاله دنبال کنید.

ماساژ روسی چیست؟

بسیاری از فرهنگ‌ها در سرتاسر جهان انواع مختلفی از ماساژ درمانی را در سیستم‌های بهداشتی سنتی خود ایجاد کرده و گنجانده‌اند. برخی از کشورها مانند چینی‌ها، هندی‌ها و یونانی‌ها و… از استفاده از این درمان برای درمان شرایط و بیماری‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

ماساژ روسی به سیستمی از ماساژ درمانی اطلاق می شود. ماساژ روسی از انواع دستکاری‌های بافت نرم بدن برای دستیابی به مزایای خاصی که شامل کاهش استرس و تسکین دردهای عضلانی است، استفاده می‌کند. تکنیک های اعمال شده در ماساژ درمانی روسی می تواند بین درمانگران متفاوت باشد. با این حال، تکنیک های اصلی مورد استفاده توسط ماساژ درمانگر شامل مالش، نوازش، لرزش و ورز دادن است.

ماساژ درمانی روسی شامل انواع تمرینات حرکتی است که در سایر انواع ماساژ درمانی رایج نیستند. این حرکات برخی از نواحی پنهان بدن را هدف قرار می دهند و مانند یوگا به قسمت های دوردست بدن می رسند. به‌طور دقیق‌تر، ورز دادن روسی از تکنیک سیلی زدن استفاده می‌کند که به کوبه‌ای گفته می‌شود که به از بین رفتن چسبندگی عضلانی کمک می‌کند.

مزایا و معایب ماساژ روسی

فواید ماساژ روسی بسیار زیاد است، زیرا می تواند به همه افراد، صرف نظر از سن و شغلشان کمک کند. کارشناسان می گویند که می توان از آن برای طیف وسیعی از بیماری های قلبی عروقی، اسکلتی عضلانی، زنان، دستگاه گوارش، اختلالات داخلی و در شرایط پس از جراحی استفاده کرد. این درمان در روسیه بسیار ارزشمند است و یک ماساژدرمانگر آن را انجام می دهد.

برخی از بیماری هایی که گفته می شود با درمان روسی کاهش می یابد عبارتند از بی خوابی، آسم، بورسیت و پیچ خوردگی لگن. همچنین سندرم تونل کارپ، سردردهای شدید، یبوست، قولنج، کولون اسپاستیک و اختلالات عملکرد سیستم ایمنی را تسکین می دهد. درمان ملایم و کاملاً غیر تهاجمی است. بنابراین، به ویژه برای سالمندان بهترین در نظر گرفته می شود.

تجهیزات مورد نیاز برای ماساژ روسی

به طور کلی برای انجام این ماساژ نیاز به تجهیزات خاصی نیست و با امکانات اولیه برای راحتی مراجعه کننده کافی میباشد . همچنین میتوانید روغن های ماساژ، کرم ها و لوسیون مورد نیاز خود را از سایت متین بیوتی تهیه کنید. و با اطمینان و بدون واسطه از برندهای معتبر مانند محصولات تالگو بدن و محصولات فوراور خرید کنید.

چه کسانی نباید ماساژ روسی بگیرند؟

ماساژ روسی ، ماساژی تهاجمی است که فشار مستقیم و شدید بر بدن وارد میکند . کسانی که از این نوع فشارها خوششان نمی آید ، این ماساژ برایشان ناراحت کننده است. و همچنین اگر فرد دارای علائمی مانند تب، عفونت های پوستی، سرطان و سابقه آنوریسم یا لخته شدن خون را دارد باید قبل از ماساژ با ماساژور خود در میان بگذارد.

چگونه می توان یک ماساژور معتبر شد؟

برای تبدیل شدن به یک ماساژور حرفه ای باید آموزش های لازم را ببینید. اما اینکه کجا آموزش ببینید مهم است . آموزشگاه متین بیوتی برگزار کننده دوره های آموزش ماساژ در اصفهان با بهترین اساتید میباشد. همچنین بعد از گذراندن دوره ها و کلاس ها میتوانید مدرک ین المللی معتبر دریافت کنید و یک ماساژور حرفه ای شوید. برای ثبت نام در دوره ها با ما در تماس باشید.

نتیجه

به طور کلی باید گفت برای داشتن بدنی آرام و سالم میتوانید به جای استفاده از داروها از روش درمانی ماساژ ها استفاده کنید. ماساژ درمانی یا ورزشی روسی نمونه کامل یک ماساژ درمانی است که میتوانید بدن خود را با خیال راحت به یک ماساژ درمانگر آموزشگاه متین بیوتی بسپارید. آموزشگاه متین بیوتی علاوه بر برگزاری دوره ها ، آماده ارائه خدمات در زمینه انواع ماساژ ها میباشد. برای دریافت خدمات ماساژ در اصفهان با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *