آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست

آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست

یه آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست شامل چه مراحل و مواردی می باشد؟

ما در آموزشگاه متین بیوتی به هنرجویان تمام مراحل پاکسازی پوست را به صورت جامع آموزش می دهیم و انتهای دوره مدرک پاکسازی پوست قابل ارائه به 138 کشور دنیا را اعطا خواهیم کرد. آموزش ها شامل نحوه پذیرش مراجع می باشد که مراجع با  پر کردن فرم مشاوره در همین مرحله از مشکلات پوستی، بیماری ها، آلرژی ها و… خود بیوتراپ را مطلع می سازد. بیوتی تراپ با آنالیز و مشاوره کامل پوست مراجع بهترین روش درمان و پاکسازی پوست را به مراجع خود پیشنهاد می دهد.

نکته مهم این است که بیوتی تراپ به صورت کامل نحوه پذیرش را آموزش می بیند حتی نحوه خرید مواد مراقبتی و پوستی، نحوه چیدمان اتاق بر حسب اصول بهداشتی، خرید دستگاه های اسکین کر و… را آموزش می بیند. یک بیوتی تراپ با اطلاع از اصول کامل بهداشتی که شامل ضدعفونی کردن محیط، لوازم، شناخت بیماری ها و نحوه واکسینه کردن خود از بیماری ها می تواند محیط امن برای مراجع خود فراهم کند که تمام این موارد را در طی دوره آموزش می بیند.

و اما مهم ترین مرحله یادگیری مراحل پاکسازی پوست و روش های پاکسازی پوست هست که هنرجو در طی دوره به صورت کامل پاکسازی انواع پوست را آموزش می بیند و البته هنر بیوتی تراپ در پاکسازی پوست های مشکل دار می باشد مانند درمان لک، منافذ باز، درمان جوش، درمان کم آبی پوست و … که هنرجو تمامی لاین های پاکسازی را آموزش می بیند و تبحر کافی در انجام هر یک را پیدا می کند.

ما در آموزشگاه متین بیوتی هنرجو را وابسته به مواد پوستی و مراقبتی از برند خاصی نمی کنیم هنرجو در عین اینکه با مطرح ترین برندها و به روزترین برندها  آشنا می شود قادر خواهد بود هر محصول پوستی را به صورت کامل  مطالعه کند، موارد کاربرد محصول را تشخیص دهد. در واقع هنرجو با اصطلاحات کامل اسکین کر و خواندن روی محصول مسلط می شود که به او کمک می کند هنگام تجویز هوم کر به مراجعین خود نیز بهترین راهنمایی را انجام دهد.

هنرجو در طی دوره کار با به روزترین دستگاه های اسکین کر را آموزش می بیند البته آموزش ها تنها به صورت اپراتوری نمی باشد بلکه هنرجو کاملا با نحوه کارکرد علمی دستگاه ها آشنا می شود و تمام ممنوعیت های دستگاه ها را نیز آگاه می شود که به هنرجو کمک می کند از ابزارها و دستگاه ها به جا و به موقع در هنگام کار کمک بگیرد. در طی آموزش انواع مواد و دستگاه ها در اختیار هنرجو قرار می گیرد تا هنرجو تسلط کافی هنگام کار را فرا بگیرد. پس از پایان دوره به مدت یک ماه پشتیبانی می شود تا اگر هنگام تمرین و رویارویی با مراجع مشکلی مواجه شود یا سوالی برایش مطرح شد بتواند حمایت شود و رفع اشکال کند.

آموزش پاکسازی پوست

ما در آموزشگاه مجهز به تمامی دستگاه های اسکین کر از قبیل میکرودرم بخاردار، میکرودرم ابریژن ، هیدرودرمی (های فرکانسی/گالوانیک/دیزن) ، درمااف(اتوی صورت) ، التراسونیک حرارتی، مزونیدلینگ و… می باشد که هنرجو ابتدا با مکانیسم و عمکلرد علمی دستگاه ها آشنا می شود و سپس به صورت عملی با دستگاه ها تمرین می کند و مسلط می شود. البته دستگاه های اسکین کر ممنوعیت های زیادی دارند که آموزش های ما تنها به صورت اپراتوری دستگاه نیست بلکه هنرجو کاملا می تواند تشخیص دهد استفاده از کدام دستگاه برای مراجع می تواند مفید و یا مضر باشد.

در طی دوره هنرجو های آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست با جدیدترین تکنیک های کار با مواد از قبیل اکسیژن تراپی، اسیدتراپی، پیلینگ و لیفتیگ آشنا می شود و به راحتی بعد از اتمام دوره می تواند به  مراجع خود بهترین گزینه کار با مواد یا دستگاه را ارائه دهد. ما در آموزشگاه انواع مواد و به روزترین مواد پوستی را به هنرجو آموزش میدهیم به نحوی که هنرجو با تمام مدل های لایه بردارها از نزدیک آشنا می شود و با آنها تمرین عملی خواهد داشت همچنین در مبحث ماسک ها بیش از 10 مدل ماسک مختلف با کاربردهای متفاوت را آموزش می بیند و با ساختار آنها از نزدیک آشنا می شود و تمرین میکند.

درمان های دورچشم نیز از موارد آموزشی می باشد که تمام روش های تخصصی درمانی آن به هنرجو آموزش داده می شود. یکی از مباحث ویژه آموزشی کار با کوکتل ها و ویال های پوستی می باشد که در طی دوره هنرجو با کاربردهای آنها و نحوه عملکرد هر یک آشنا می شود. در طی دوره آموزشی هنرجویان روتین های پوستی مربوط به هر نوع پوست را فرا میگیرند و هنگام مشاوره و پذيرش مراجع به آنها آموزش میدهند.

در مبحث ماساژ که در واقع یکی از تخصصی ترین مبحث های پوست به شمار می رود تمامی تکنیک های افلوراژ، پتریساژ، پرکاشن و ژاکه ها آموزش داده می شود البته هنرجو ماساژ فرم دهی صورت، لیفت صورت، زاویه دهی صورت و ماساژ های ضدچروک و جوانساز را به صورت تخصصی  فرا می گیرد.

ماساژ کانالهای انرژی صورت، ریلکسی و درمان میگرن نیز در طی دوره آموزش داده خواهد شد. در نهایت روال آموزشی آموزشگاه به این صورت است که هنرجو از صفر تا صد کار را به صورت تخصصی فرابگیرد و بتواند با دستی پر و اطلاعات جامع وارد بازار رقابتی کار شود. که البته در این راستا آموزشگاه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *