آموزش دستگاه هیدروفیشیال

در انجام خدمات پاکسازی پوست استفاده از دستگاه های اسکین کر به بیوتی تراپیست های کمک می کند خدمات پوستی را با کیفیت بالاتر انجام دهند ولی نکته مهم استفاده از دستگاه های ایمن و بدون خطر است و همچنین آموزش تخصصی بیوتی تراپیست که بتواند او را در این راه کمک کند و بدون اینکه آسیبی به پوست مراجع خود وارد کند خدمات با کیفیت ارائه دهد.

دستگاه هیدروفشیال یکی از دستگاه های مطمئن و ایمن برای بیوتی تراپیست ها می باشد هیدروفشیال دستگاهی است که مجموعه دستگاه های مورد نیاز و ضروری پوستی را در بر گرفته است. این دستگاه از 6 بازو تشکیل شده که هریک نقش بسزایی دارند به طور مثال بازوی میکرودرم هیدروفشیال که با فشار آب پوست را به بهترین نحو تمیز می کند و آسیب های ناشی از میکرودرم های پودری و الماسه را ندارد. همچنين بازوی درمااف این دستگاه که قابلیت تنظیم درجه دارد و این نکته مثبتی هست که درمااف های شارژی و دستی ندارند.

بازوی التراسونیک و آراف این دستگاه جهت جذب مواد به لایه های عمیق‌تر پوست و جوانسازی و کلاژن سازی به بهترین نحوه بدونه جراحات و آسیب به کمک بیوتی تراپیست ها می آیند و اما بازوی کلد دستگاه که به صوورت کپسول آتش نشانی لازمه هر اتاق پوست می باشد. استفاده از بازوی اکسیژن رسان و اسپری که با تکنولوژی نانو جذب اکسیژن و مواد مغذی را چندین برابر بالا می برد.

نکته مهم این‌جاست که بیوتی تراپیست باید با آموزش صحیح فواصل جلسات مراجعه کننده را تعیین کند و بتواند تشخیص دهد هر نوع پوستی با استفاده از کدامیک از بازوها و در چه مرحله ای می تواند به کمک او بیاید. در آموزشگاه متین بیوتی دوره های تخصصی دستگاه های اسکین کر از جمله روش های استفاده بهینه از دستگاه هیدروفشیال به هنرجوها آموزش داده می شود

آموزش دستگاه هیدروفیشیال

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال

نحوه کار دستگاه هیدروفیشیال